maandag 7 juli 2014

Posted by jinson on 7/07/2014 10 comments
Tijdens het shoppen met vriendinnen hoor ik één bepaald soort opmerking heel vaak : 'Jij weet altijd zo goed waar leuke sale items zijn!' of: 'Uit zo'n vol sale rek weet jij toch altijd weer iets leuks te vinden, hoe doe je dat?' En dat is eigenlijk ook wel zo, als ik mijn kledingkast opruim, heb ik denk ik zeker de helft tijdens een aanbieding of sale gekocht.

Nadat Kristina mij op het idee bracht dit eens op mijn blog te gaan vertellen, kwam ik met deze nieuwe rubriek ; SALE TIPS! Het houdt in dat ik elke week met jullie iets sale - gerelateerd deel, dit kan zijn een sale shoplog, maar ook een sale wishlist, of gewoon laat weten waar er goede acties zijn.  

Om af te trappen, breng ik jullie graag op de hoogte van een toffe actie bij Claire's . Vaak als de sale bij Claire's een beetje ten einde komt, lanceren ze de 3 voor €5,- actie. Dit is met sieraden natuurlijk al heel voordelig, maar wat veel mensen niet weten, is dat ook de afgeprijsde tassen, portemonnees, telefoonhoesjes en koptelefoons meedoen. Zo scoorde ik 2 rugtassen en een portemonnee voor €5,- . De sale prijs van de rode rugzak was  €20,- , de bruine was €10,- en de portemonnee ook €10,- , ze waren dus samen €40,- maar nu voor maar €5,-! 






Was jij al op de hoogte van deze actie? En wat vind jij van deze nieuwe rubriek? 

Liefs, Merel


Categories: ,

10 comments:

  1. Ik ben niet zo van de rugzakken, maar zo kun je ze leuk scoren!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, wat een goede deal, jammer genoeg heb ik geen Claires in de buurt

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele fijne tips zijn dit. Die tassen zijn ook zo leuk ! liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke rugzakken en helemaal niet zo duur. Claires vind ik altijd zo leuk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke rugzakken! Claire's heeft altijd leuke dingen!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat heb je goed gedaan! Ik vind vooral de roze rugzak heel erg mooi!
    Liefs, Iris

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik liep er vandaag toevallig binnen! Leuk artikel, heel handig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Helaas is hier geen Claires in de buurt :( Ben altijd in voor koopjes hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Die rode rugzak is geweldig..dit wist ik helemaal niet inderdaad..super leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!