zondag 6 juli 2014

Posted by jinson on 7/06/2014 6 comments
Hi there!

Long time no see! Na een tijd van afwezigheid laat ik ook nog even wat van mij horen! Ik was namelijk afgelopen donderdag uitgenodigd voor een heel gaaf event van ilovefashionbloggers (Tip voor andere mode bloggers : meld je hier aan, het is een heel leuk platform en ze organiseren veel gave events!) Het event was in Amsterdam, bij de OLYMPUS playground in de Spuistraat.


Je kunt deze 'expositie' zelf ook gratis bezoeken, hij is nog tot 13 juli overdag geopend van 10 - 18 uur. Wij waren 's avonds aanwezig, en dus alleen bloggers waren binnen. Bij binnenkomst mocht je een camera lenen bij de balie. Hierna kregen we een masterclass van fotograaf Brandon de Clercq, hij vertelde ons over zijn ervaring met fotografie, en zijn werk als ambassadeur van Olympus.
Daarna mochten we de 'playground' op , op verschillende plekken in de ruimte stonden stellages en studio plekjes waar je foto's van elkaar kon maken. Brandon en de medewerkers van de Olympus Playground liepen met de verschillende groepjes mee, en gaven ons allerlei tips en tricks voor het maken van mooie foto's.

De catering op het event was overigens ook noemenswaardig, we kregen een bon aan het begin van het event waarmee je een luxe broodje, 2 kopjes thee, een drankje en een lekkere brownie kon halen. We zijn super goed verzorgd deze avond, en ik wil ilovefashionbloggers en Olympus dan ook hartelijk bedanken voor deze leuke en leerzame avond!

Kijk je mee naar de foto's die ik gemaakt heb?

Foto die ik van Anouk maakte, die ik overigens op deze avond heb leren kennen. 

Een van de stellages

Het gebouw was ook prachtig

Lipstick + tea

Foto credits : lovefashionmuse / anouk

Acting like a total cow-girl
Foto credits : lovefashionmuse / anouk

Having fun with the photo props
Foto credits : lovefashionmuse / Anouk

Het was een hele geslaagde avond! Nu ga ik lekker van mijn vakantie genieten , wat zijn jullie plannen ? 

Categories:

6 comments:

  1. Wat een leuke foto's heb je gemaakt! Klinkt als een leuk event!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk event! :) Leuk ook die foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ziet er gezellig uit!
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. was zeker gezellig! en graag gedaan voor de mooie foto's haha ;)

    liefs Anouk

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind het nog steeds grappig dat we in het zelfde groepje zaten en het gewoon niet wisten! haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!