maandag 2 juni 2014

Posted by jinson on 6/02/2014 7 comments
Hallo lieve lezers!

Long time no see! Wat had ik het druk de afgelopen tijd ; auto theorie-examen, keihard blokken om over te kunnen gaan naar VWO6, veel dans optredens en nog véél meer stond er op mijn schema de afgelopen twee weken. Shame on me, want ik heb mijzelf weer als een bad blogger gedragen!
Ik heb vandaag een leuk lookbook samengesteld met de nieuwe sandalen uit de zomercollectie van Invito. Alle sandalen zijn te vinden op de site van Invito.

BOHO  - Ik ben echt helemaal gek van het boho-stijltje wat je de laatste tijd voor al op alle festivals ziet , maar ook voor de echte beach girls onder ons perfect is! Voor deze pagina liet ik mij inspireren door de aztec prints die je veel ziet in deze stijl en de kleuren bruin, geel en blauw.
FUTURISTIC - Deze sandalen en deze stijl vind ik echt supertof, al durfde ik het stiekem toch (nog) niet te dragen. De zilveren sandalen zijn toch wel super tof en ingetogen en die zou ik wel érg graag aan mijn schoenen collectie toevoegen.
JUST BEAD IT - Ik ben helemaal verliefd op deze über-zomerse sandaaltjes met kralen, het liefst zou ik ze allemaal aanschaffen! Deze zijn perfect voor onder denim shorts met een leuk shirtje of een zwierend zomerjurkje . 
MINIMALIST - Deze sandalen vind ik eigenlijk allemáál geweldig, maar die met de sleehak zijn wel mijn favoriet. Welke vind jij het leukste paar?
POCAHONTAS - Deze lijkt qua stijl wel weer erg op het boho-stijltje, maar ik heb me hier iets meer door de indianen-trend laten inspireren. Kraaltjes, veren, franjes, steentjes, you name it, they got it ! 

Welke stijl is jouw favoriet?

Liefs, Merel

Dit artikel is gesponsord door Invito. 


Categories: , ,

7 comments:

  1. Leuk artikel! Ik denk dat ik meer van een combinatie van allemaal hou. Zo vind ik minimalist leuk, maar ik zou zomaar ook kunnen kiezen voor just read it, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De minimalist sandaaltjes zijn zo prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze zomer ga ik toch wel voor de 'boho' look!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi blog, ik hou van de boho look dus sandalen, fringes en fliplops mogen niet ontbreken :). liefs, Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!