donderdag 8 mei 2014

Posted by jinson on 5/08/2014 2 comments
Hi lieve lezers, long time no see! Ik heb echt bad blogger behaviour gehad, een maand (?!) al geen updates ! Maar ik ben weer terug en actiever dan ooit! Hebben jullie me gemist? ;)

Anyway, vorige week kreeg ik een pers mail van het PR bureau van Primark, met de nieuwe swimwear collectie. Omdat ik zoveel mogelijk wilde laten zien, hebben ik én mijn zusje, Marjolein, allebei een wishlist samen gesteld, we hebben allebei een verschillende stijl dus komt er zo veel mogelijk langs!

Welke bikini's zijn favoriet bij jou?

Liefs, Merel

Categories: , ,

2 comments:

  1. Hele leuke bikini's heeft de Primark weer! Vooral die met het meloenprintje.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!