zaterdag 10 mei 2014

Posted by jinson on 5/10/2014 18 comments
 Tijdens mijn vakantie bij ons huis in Frankrijk besloten mijn zusje en ik wat outfits te fotograferen voor het huis. De combinatie van dit oversized VOGUE shirt, mijn zwarte America Today hoed met de H&M maxi rok en bruine riem is één van mijn favorieten. De maxi rok waait door, en is daarom niet té heet. Het shirtje kreeg ik gratis bij een VOGUE nummer van een paar maanden terug, en daar ben ik héél erg blij mee, want hij zit heerlijk en past overal bij. Ik droeg hieronder een paar lage zwarte schoentjes van Minnetonka.













Draag jij wel eens een maxi-rok? En wat heb jij ondernomen in de vakantie? 

Liefs, Merel
Categories:

18 comments:

  1. Wow prachtige outfit! Die maxirok past heel goed bij je vogue tshirt en zwarte hoedje! :) ikzelf heb ook een maxi kleed en vind het echt zalig om te dragen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt een super leuke outfit! Jaloers op dat shirt! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, hele mooie outfit! Ik draag geen rokjes. Maar deze outfit staat je heel mooi!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie outfit, ik moet mijn maxi rok ook weer eens uit de kast halen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke outfit! Het staat je heel goed! Ik zelf ben niet zo van de maxi-rokken omdat het niet echt bij mij staat. Maar ik vind het wel leuk bij anderen staan (meestal).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke foto's! Ik wil ook graag nog een keer een maxi-rok kopen, maar ik ben de perfecte nog niet tegengekomen..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie outfit, zelf draag ik nooit maxi rokken maar bij andere vind ik het altijd wel leuk staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super leuke outfit =)
    Je rok is echt geweldig !
    Liefs Jorinda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Staat je goed! Ik ben echt fan van de maxi rokken. Hele mooie foto's ook!
    http://maketodayamazingblog.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke outfit! Ik ben zelf ook gek op maxi rokken! :) Het zit zó lekker en het ziet er natuurlijk mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik ben helemaal gek van de maxi's! Mooi gecombineerd! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke outfit met prachtige foto's!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!