zondag 9 maart 2014

Posted by jinson on 3/09/2014 14 comments
Hi lieve lezers! Ik heb vandaag een winactie voor jullie opgezet in samenwerking met de webshop BohemianRose. BohemianRose verkoopt prachtige kettingen, ringen en armbanden. Om aan jullie te verloten mocht ik een product uitkiezen, en ik ging voor deze mooie Channa necklace. Het is een statement ketting die ik nog nooit eerder gezien heb, en misschien daarom wel extra leuk!



  Wat moet je doen om kans te maken? 
♡ Volg mij op Bloglovin' en GFC 
♡ Like de Facebook pagina van The Blonde Tales en BohemianRose
♡  Laat een reactie achter met een geldig e-mail adres zodat ik je kan bereiken!
Wat mag je doen om kans te maken?
♡  Volg The Blonde Tales op Twitter & Instagram (beide +1)
♡ Deel dit bericht op Facebook (+2)

Op 21 maart om 12.00 uur sluit deze winactie en 22 maart maak ik de winnares bekend op mijn blog!
Liefs, Merel







Categories:

14 comments:

  1. Leuk dat je een winactie hebt georganiseerd, maar helaas, hier geen facebook :(

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

      Verwijderen
  3. Gave winactie! Helaas heb ik geen Facebook. Bij deze wens ik alle deelnemers dus veel succes! X

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke winactie! Ik heb alle verplichtingen gedaan ;)
    email: nienke-97@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Echt een hele gave winactie! Ik doe graag mee.

    Liefs nailsbyfml@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik doe meehee! Super leuke actie.

    x emmaseegers@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!