woensdag 12 maart 2014

Posted by jinson on 3/12/2014 11 comments
Eigenlijk post ik niet vaak persoonlijke artikelen, maar na een tijd bloggen is het misschien ook leuk als jullie wat meer over mij te weten komen! Yes, me! Om daar een beginnetje aan te maken, vul ik vandaag deze tag voor jullie in, de TMI-tag. Too Much Information! Erg leuk idee, en na deze al vele keren met veel plezier gelezen te hebben, ga ik me er nu dus ook aan wagen! 



1♡ What are you wearing? – Ah een typische, het-is-avond-so-I-don't-care outfit, roze (te grote) joggingsbroek, wit VOGUE shirt dat ik bij het Maart issue kreeg, en een oversized groen vestje van Pieces.

2♡ Ever been in love? – As a matter of fact, I am now! Op de aller liefste én leukste jongen van de heeeeele wereld.

3♡ Ever had a terrible breakup? – Een break-up heb ik wel eens gehad, maar echt terrible kan ik het niet noemen. Het werkte gewoon niet, dat hadden wij beide wel door .

4♡ How tall are you? – 1,80 ! Een van de vele redenen waarom mensen mij altijd vragen in de supermarkt om spullen te pakken van de hoogste plank.

5♡ How much do you weigh? – Ik zou het eigenlijk niet weten, ik ren voor de grap even naar de weegschaal, hold on . -2 minuten later- 57 kilo! Weet ik dat ook weer.

6♡ Any tattoos? – Nope, ik vind die plaatjes van kruisjes en infinty tekens altijd prachtig op Tumblr maar zelf zou ik zoiets niet zo snel tatoeëren, een tattoo moet wel een betekenis hebben, vind ik.

7♡ Any piercings? – Doen oorbellen hier mee? Die heb ik wel, echt al sinds mijn elfde of twaalfde.

8♡ One True Pair? – Blair & Chuck. Chuck & Blair. They are so flawless.

9♡ Favorite show? – Tellen series hier mee? Ja toch? Dan ga ik voor The Carrie Diaries. Of Gossip Girl. Maar ik kan ook echt genieten van Supernatural en series als Criminal Minds en Bones. Wisselvallig typetje ben ik .

10♡ Favorite bands? – Ik zweer bij de muziek van Fall-out boy. En Nirvana, ook al bestaat die al lang niet meer. Mensen vinden het altijd vreemd als zo'n 'tuttig' blond meisje fan is van Nirvana, maar ach ja, in order to be irreplaceable, one must always be different, zoals Gabrielle Chanel prachtig zei. En she was right, verschil moet er zijn!

11♡ Something you miss? – De onderkant van mijn telefoon, die is er afgevallen toen ik van mijn scooter afviel. Ja dit klinkt heel vreemd haha, ik post er wel een foto van op Facebook. En Aaron, mijn vriendje, hij heeft het nu zó druk met school!

12♡ Favorite song? – Oh jeetje daar heb ik er zó ontzettend veel van. Dan noem ik maar even de 5 liedjes die in mijn 'most played' mapje staan op m'n telefoon.
- U2 - One Love , prachtig nummer!
- Vance Joy - Riptide , ah zo'n lekker zomers nummer!
- Nirvana - Come as you are , by far my favorite Nirvana song.
- Le youth - C O O L , ik word gewoon heel blij van dit nummer!
- La roux - bulletproof , precies zo'n nummer, hier wordt ik erg blij van!

13♡ How old are you? – 16! En over anderhalve week 17 , woeeeh!

14♡ Zodiac sign? – Ik ben een ram .

15♡ Quality you look for in a partner? – Alles wat Aaron heeft. Lief, geïnteresseerd, caring, grappig.. Every little thing about him haha!
The two of us!
16♡ Favorite Quote? – 'I love the person I've become because I fought to become her.' - Kaci Deane. Ik heb een hele lastige periode achter de rug, en deze quote vond ik zo mooi. Hij hangt nu op een briefje in m'n kamer.

17♡ Favorite actor? – Met stip op één, Ashton Kutcher. Hij is zo knap én grappig haha. En hij gaat met Mila Kunis trouwen, zei is echt mijn womancrush.

18♡ Favorite color? – Is het té cheesy om nu roze te zeggen? Mmm ik doe het toch. ROZE. Lekker girly , word er erg blij van!

19♡ Loud music or soft? – Zeker weten loud. Lekker de muziek aan op mijn Surround System in m'n kamer , en knallen die muziek! Love it .

20♡ Where do you go when you’re sad? – Even knuffelen met m'n lieve vriendje, óf een stuk rijden op mijn scooter, met oortjes in. Dan kan je je even zó lekker afsluiten van de rest van de wereld. In de zomer ga ik ook nog wel eens in m'n vensterbank zitten.

21♡ How long does it take you to shower? – Oh god, echt superlang! Zeker langer dan 20 minuten. Ik weet dat het heel slecht is voor het milieu, maar oh zo lekker warm!

22♡ How long does it take you to get ready in the morning? – Ik heb eigenlijk heel lang nodig, maar in de praktijk blijkt het toch echt heel kort te zijn, ik blijf wat langer liggen altijd, en dan ontstaat stress. Ik schat rond de 20 minuten .

23♡ Ever been in a physical fight? – Hoe unclassy, maar ja, ik werd twee jaar geleden aangevallen door een jongen uit mijn klas. (In het klaslokaal ook echt) Ik probeerde me te verdedigen, maar struikelde toen over een stoel ..

24♡ Turn on? – Een lieve lach hebben en een flinke dosis humor.

25♡ Turn off? – Iemand die heel erg overdreven flirt, verschrikkelijk is dat.

26♡ The reason I joined Youtube? – Youtube? Ik dacht dat deze vragen over bloggen gingen! Klein foutje, nou ja, dan maar voor mijn blog beantwoorden. Ik zat niet lekker in mijn vel, en zocht wat uitvlucht op internet. Ik kwam op Girlscene terecht , en zodoende op het bloggers forum. Ik las wat blogs en bedacht dat het misschien voor mij ook een leuke, positieve manier was om mijn creativiteit kwijt te kunnen.

Dit was de banner die ik gebruikte toen ik mijn blog startte, Merels-world toen nog!


28♡ Fears? – Ik heb echt een enorme aversie jegens spinnen. Ik haat ze echt intens.

29♡ Last thing that made you cry? – Mijn zusje kwam terug uit Kenia, en ik was op schiphol zo blij om haar weer te zien, dat we spontaan begonnen te huilen allebei!

30♡ Last time you said you loved someone? – 5 minuutjes geleden nog aan de telefoon met Aaron. Verveelt de naam je al? Ik praat te veel over hem, ik heb het al door haha!

31♡ Meaning behind your YouTube Name? – Mijn blog naam dan maar, er zit eigenlijk niet veel betekenis achter. Ik was aan het nadenken terwijl ik mijn kamer opruimde, en kwam het boekje 'The tales of beedle the bard' tegen. The tales, dat vond ik leuk klinken. Ik bedacht eerst de Fashion Tales, maar veranderde het uiteindelijk toch in The Blonde Tales.

32♡ Last book you read? – Ik ben nu bezig in Bint, voor mijn leeslijst van Nederlands.

33♡ The book you’re currently reading? – Eerst lezen, dan antwoorden Merel, anyway, Bint dus.

34♡ Last show you watched? – Moet ik dit écht vertellen? Shame on me. Het was Toddlers & Tiaras . Ja, die belachelijke show over té kleine kinderen in té overdreven schoonheids wedstrijden.
What did I tell you?


35♡ Last person you talked to? – Mijn zusje kwam net mijn kamer binnen, Marjolein dus!

36♡ The relationship between you and the person you last texted? – Dat was mijn beste vriendinnetje, Kristina! Whatsapps tellen ook toch?

37♡ Favorite food? – Het zegt je misschien niks, maar kip - kerrie pasta is écht goddelijk.

38♡ Place you want to visit? – Tijdens het maken van zomerplannen kwam ik de Malediven tegen, jeetje, wat is dát prachtig.

39♡ Last place you were? – School, als thuis niet meetelt, want daar ben ik nu!

40♡ Do you have a crush? – Yes, maar ik zou stoppen met over hem praten haha!

41♡ Last time you kissed someone? – Vanmiddag nog, oke hier kan ik niks aan doen! De vragen richten zich steeds weer op het zelfde onderwerp haha!

42♡ Last time you were insulted? – Zo net nog, tijdens het avond eten.

43♡ Favorite flavor of sweet? – Drop! En alles met caramel!

44♡ What instruments do you play? – Geen een, al zou ik het opzich wel willen.

45♡ Favorite piece of jewelery? – Mijn sleutel ketting met M&A erop, die ik ontving van mijnnaamketting, zien?

46♡ Last sport you played? – Vorige week was ik bij dansen, wat een drama haha! Ik sport zo weinig de laatste tijd.

47♡ Last song you sang? – Ik zong net Steady, as she goes onder de douche haha!

48♡ Favorite chat up line? – 'Kom jij hier vaker'? Just kidding.

49♡ Have you ever used it? – Nee, eigenlijk zou ik het voor de grap wel eens willen doen haha!

50♡ Last time you hung out with anyone? – Vanmiddag met mijn klasgenoten haha!

51♡ Who should answer these questions next? – JIJ!

Nou het viel nog mee met hoeveel information dat was! Vonden jullie deze tag leuk?

Liefs
Categories:

11 comments:

  1. Blair 7 Chuck zijn inderdaad best koppel ever<3

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bienvenue chez Entreprise Peinture Déco, Plus de 20 ans d'expérience Devis Travaux-Peintures-Peinture Renovation,Habitat 91,77,75,78 ... www.entreprisepeinturedeco.fr/devis-travaux/ Devis Travaux peinture renovation- Epinay-sous-Sénart 91860- Epinay-sur-Orge 91360-Etiolles 91450-Etréchy 91580-Fleury-Mérogis 91700.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke tag! Ik ben ook nog steeds fan van roze hoor en haha Toddlers & Tiara's :D zo flauw dat het verslavend wordt

    X Sara

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je antwoorden zijn echt leuk om te lezen!! Je schrijft zo heerlijk haha.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Dit is echt een leuke tag om te lezen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind dit zo leuk om te lezen! En oeh, Nirvanaaaa <3

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sinds je negende heb je oorbellen. Ik namelijk ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Erg leuk om te lezen, blair & chuck zijn ook mijn favoriete serie koppel! hAHA

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!