woensdag 19 maart 2014

Posted by jinson on 3/19/2014 7 comments
Één van mijn meest gelezen artikelen was de Primark shoplog van afgelopen zomer, apart, aangezien ik toen nog bijna geen lezers had. Primark is dus immens populair, maar dat is natuurlijk geen breaking nieuws. Ik was afgelopen week met Aaron in Amsterdam/Zaandam zoals je in mijn shoplog van gisteren kon lezen. Vandaag laat ik jullie zien wat ik bij de Primark gescoord heb! Het zijn voornamelijk sale - items en ik was dus heel erg weinig geld kwijt! 

Alles bij elkaar, het item met de daisies (wat je ziet tussen het zwarte blousje en het zwarte / rode jurkje, is een legging, die maar €1,- kostte. Ik heb deze verder niet meer gefotografeerd. 
 De onderstaande skater jurkjes kostten maar €1,- per stuk , koopje dus! Ik had eerst alleen de rode in mijn handen, maar na op het prijskaartje gekeken te hebben, pakte ik maar ook snel de zwarte!


Dit leuke jeansjurkje vond Aaron voor me, en ik ben er echt gek op! Hij valt alleen wel kort, dus ik weet nog niet precies hoe ik dat op ga lossen. Deze was €3,- .


Dit shirtje met daisies en een peter pan kraagje had ik al op Girlscene voor bij zien komen, en ik was er spontaan verliefd op. Na de hele Primark doorgezocht te hebben, vond ik hem gelukkig en kostte hij mij maar €7,-.


Ik scoorde het bekende cropped topje ook nog voor maar €1,- !


Dit zwarte basic blousje vond ik vlakbij de kassa en was eigenlijk een impuls aankoop. In het kader van het-is-toch-maar-zoveel-euro heb ik deze ook in mijn mandje gegooid . Hij kostte €3,-.


Alles bij elkaar was ik maar €20,- kwijt. Wat is jouw favoriete item ? En hoe zou jij de daisies legging van de eerste foto combineren?

Liefs, Merel
Categories: ,

7 comments:

  1. Ik ben vorige week ook naar de Primark geweest! Altijd heerlijk om daar rond te lopen. Ik vind je bloemenshirt onwijs mooi. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat jeans jurkje is echt leuk! Ik denk dat ik binnenkort ook maar even langs moet gaan ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuke aankopen! Die eerste jurkjes zijn echt gaaf, en zo goedkoop! Dat jeansjurkje is ook echt awesome, hele leuke dingen heb je gekocht! Die legging is ook echt té leuk, ik zou hem denk ik combineren met een rustig blousje of zo iets. Omdat de legging zelf al best wel 'druk' is. (:

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het zwarte en rode jurkje heel erg leuk! Jammer dat ik ze toen niet heb meegenomen :(

    liefs, Tiff
    http://tiffplanetyouknow.wordpress.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superleuke aankopen! vooral dat zwarte blousje en het daisies shirtje.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke aankopen! Ik ben zaterdag ook net geweest.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie aankoopjes, die crop tops zijn zo leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!