dinsdag 18 maart 2014

Posted by jinson on 3/18/2014 10 comments
Oh oh , ik heb de eerste regel van de blogger overtreden.. Ik heb niet dagelijks gepost! Ik had het ook zo druk! Hopelijk heb ik niet te veel mensen teleurgesteld met mijn afwezigheid.. Anyway, ik was vrijdag een dagje naar Zaandam/Amsterdam met Aaron, omdat we vroeg uit waren. Vandaag laat ik jullie mijn aankoopjes zien van Abercrombie , morgenochtend komt mijn Primark shoplog online en donderdag laat ik nog een aankoopje van de America Today zien. En vrijdag.. ben ik jarig! Jaja, deze blogster is al bijna 17 jaar! Kijk je mee naar mijn aankoopjes?

De schade viel mee, maar 2 shirtjes!
Het eerste shirtje is een wit mesh - cropped topje met verstelbare bandjes. Ik vind hem echt superleuk, ook om te combineren met een wit hemdje eronder en dan zo'n leuke geruite houthakkersblouse er overheen. Het topje was afgeprijsd, en kostte maar €12,99 ipv €78,- .


 Het tweede (en laatste) shirtje was deze leuke navy/wit gestreepte longsleeve . Hij zit echt super fijn, en is gewoon een handige basic voor in je kast. Deze was ook afgeprijsd, van €45,- naar €11,95. 



Koop jij ook wel eens bij Abercrombie & Fitch? Of kende je het merk nog niet?


Categories: ,

10 comments:

  1. Wat een mooi topje, heel leuk zomers :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gave aankoopjes! Vooral je top vind ik erg leuk! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke aankopen! Dat topje is erg leuk! Krijg gelijk zin in de zomer haha.

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke aankoopjes, ook die kapstokjes zijn heel erg leuk!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  5. haha, ik hou ook echt van A&F, super schattige dingentjes heb je gekocht
    X willemijn

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke items, ik kende dat merk niet eens ;$

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik vind Abercrombie & Fitch net een spookhuis haha, vind de eerste top heel mooi.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!