donderdag 27 maart 2014

Posted by jinson on 3/27/2014 10 comments
Bestellen op Amerikaanse / Chinese webshops vind ik altijd nog al tricky, maar nu heb ik een leuke betrouwbare webshop gevonden, die ook nog eens super goedkoop is.  Ik heb het hier over bornprettystore . Ze verkopen niet alleen sieraden, maar ook telefoon accessoires, kleding en  nail-art spullen. Ik ontving deze en deze kettingen, de eerste kost nog geen 3 dollar, en de tweede is 6 dollar (omgerekend €2,20 en €4,30) . Het verzenden is gratis, duurt wel 2-4 weken, maar dan heb je wel sieraden voor een prikje. Ik kreeg er als verassing ook nog een paar oorbellen bij. 





Wil jij ook iets gaan bestellen bij bornprettystore ? Gebruik de code MEET10 en ontvang 10% korting op je hele bestelling . 

Liefs, Merel


10 comments:

  1. Wat heb je leuke sieraden gekocht zeg.
    Ik ga zeker een kijkje nemen in hun webshop :)
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb ook laatst zo'n spike-ketting gekocht die er veel op lijkt!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat goedkoop voor zulke mooie sieraden!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke sieraden heb je gekocht! Vooral die eerste :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke sieraden! Die eerste ketting heb ik zelf ook in het zilverkleurig :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!