vrijdag 7 maart 2014

Posted by jinson on 3/07/2014 5 comments
Als je mijn blog volgt, weet je het al, ik ben een enorme shopaholic. Internet shoppen is daarom ook een grote valkuil voor mij. Afgelopen weken kwam ik in contact met een (voor mij) nieuwe webshop ; Guts & Gusto.  De webshop verkoopt sieraden, kleding, schoenen én andere accessoires zoals tassen en horloges. De webshop heeft echt één van de leukste lay-outs van alle webshops die ik tot nu toe gezien heb (geloof me, het zijn er véél) . Via de Facebook en Instagram pagina word je op de hoogte gehouden van de nieuwste items, neem er eens een kijkje! Van de eigenaresse, Henrike ontving ik een paar studded loafers. 






Roze!
Elke bestelling wordt ingepakt als cadeautje, het voelt dus altijd als een cadeau to self.
Er zaten zelfs stofzakjes omheen!





 Kende jij de webshop al? En wat vind je van de loafers?

Liefs, Merel

P.s. Ik heb sinds kort ook een Facebook pagina! Ik zou het heel leuk vinden als je even een kijkje neemt en misschien zelfs wilt liken! 



Categories: , ,

5 comments:

  1. Oh nice! Kende de webshop nog niet, maar ze verkopen wel leuke schoenen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja ik kende de webshop al, vind de loafers heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel leuk dat het als cadeautje verpakt wordt! Mooie loafers :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!