woensdag 26 maart 2014

Posted by jinson on 3/26/2014 6 comments
Vorige zomer spotte je zonnebrillen als deze steeds vaker op festivals en feesten, jawel, ik heb het hier over de houten zonnebril. Voordelen van deze brillen zijn niet alleen zijn lichtgewichtheid , en dat hij blijft drijven als hij in water valt (handig voor in de zee!) maar hij ziet er natuurlijk ook super fancy uit. Van het team van woodenmade  ontving ik dit model. In de webshop kun je hem vinden onder de naam 'Cedar' . 

Naam van de webshop is ingegraveerd. 


Ik vind het een super mooie zonnebril, maar omdat ik een heel smal hoofdje heb, is deze net iets te breed voor mij . Wel denk ik dat ik mijn vriend er erg blij mee kan maken! 

Pluspuntjes van woodenmade; 
+ Gratis verzending
+ voor 21.30 besteld, morgen in huis
+ zonnebrillen blijven drijven (meeste)
+ ze hebben nu de 40 days for 40 euro actie, 40 dagen lang zijn alle modellen 40 euro. 
+ ze verkopen zowel zomer- als winterbrillen. Zo zit je tijdens je skivakantie dus ook goed!

Wat zeg jij? Fan van de houten brillen of niet? 

6 comments:

  1. Ik vind deze zo geweldig. Ken je ook die houten horloges? Zo vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, kende ik nog niet! Ik ben helemaal fan, wat een gave zonnebril.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt super leuk. Ik ben alleen een ramp met zonnebrillen, niet een past mij.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!