dinsdag 11 maart 2014

Posted by jinson on 3/11/2014 6 comments
Tassen, schoenen, cropped tops, skater skirts, strapless jurkjes, onesies, skater-jurkjes, statement kettingen, you name it, they got it (en nog voor een budget prijs ook) . Ik heb het natuurlijk over één van mijn favoriete winkels, Primark. Vandaag kreeg ik een mailtje met de nieuwste collectie van Primark, en die wilde ik graag even met jullie delen! 

De collectie is geïnspireerd op exotische carnavals en aparte culturen. Er zijn heel veel Caribische en Afrikaanse prints in verwerkt, en dat vind ik persoonlijk echt geweldig, die stoffen zijn vaak prachtig! Het kleuren pallet is heel erg uitgebreid, en contrasterende kleuren (hállo colour blocking) en grafische prints komen veel in de collectie voor. De collectie wordt opgeleukt met kwastjes, kralen, veren en raffia, wat ook geldt voor de schoenen, tassen en hoofdbanden. (Lees : sandaaltjes met gekleurde kralen, tassen met veren en kwastjes eraan en Afrikaanse hoofdbanden? Who knows, we gaan het zien!)


Favoriet : De rieten tas op de linker foto vind ik geweldig!





Ook over de nieuwe swim - wear (bikini's etc.) collectie van de Primark kan ik al wat vertellen, ik heb nog geen beelden voor jullie, maar als ik de omschrijving mag geloven, ga ik er spontaan verliefd op worden. De collectie is grotendeels geïnspireerd op de jaren'50 (lees : hoge taille broekjes, push-up bovenstukjes) , er is bijna geen figuur waar dat slecht op staat. Vooral mensen met een zandloper figuur (like me) zullen deze bikini's rocken! De prints die deze bikini's zullen sieren zijn floral, exotische fruitsoorten en zonsondergangen. De collectie zal ook bestaan uit cut - out broekjes, topjes en badpakken (ze mogen weer!) , waarvan de laatste echt geweldige prints gaan hebben. Galopperende paarden, tijgers en palmbomen (zie plaatje 4), het klinkt mij als muziek in de oren! 

Al met al ben ik super enthousiast over de nieuwe collectie, en ga vrijdag meteen even naar Zaandam reizen om te kijken of ze al in store zijn. Vooral met de bikini's en sieraden wil ik toeslaan voor het te laat is! 

Welk item is jouw favoriet en welk soort item hoop jij terug te zien?

Liefs, Merel


6 comments:

  1. Sommige dingen zijn wel heel leuk maar sommige dingen niet. Ik ga zeker kijken als het er hangt.

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mhmm beetje apart en niet zo mijn smaak, wel vind ik het laatste shirtje leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!