vrijdag 28 maart 2014

Posted by jinson on 3/28/2014 2 comments
Als je mijn instagram volgt, zie je het steeds vaker voorbij komen, ik ben een echte hoedjesfreak. Het is een superleuke accessoire die bijna bij elke outfit past, en het geeft je outfit nét eventjes die extra fashionable touch. Ik vond de items onder andere op Boohoo.com, maar ook bij America Today (deze heb ik zelf ook) en bij H&M. 


Verkoopinformatie (met de klok mee ) ; 
 Bruine hoed met studs / €15,- / Boohoo
♡ Zwarte hoed met vlechtje / €17,95 / America Today
Rieten zomerhoedje / €10,90 / Forever21
Blauw bolhoedje / €12,- / Boohoo
♡ Zwarte flaphoed / €17,95 / H&M
Rieten hoedje / €15,90 / Forever21
♡ Zwart bolhoedje / €15,- / Boohoo

Durf jij het aan om hoedjes te dragen? Of is het niks voor jou?
Liefs, Merel


2 comments:

  1. Ze zijn super leuk! Ik draag hoedjes wel eens op vakantie, maar verder niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind zo'n hoedje als die zwarte van boohoo altijd zo leuk ! Alleen ik ben bang dat ik het nooit ga dragen als ik er eentje koop haha

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!