donderdag 13 maart 2014

Posted by jinson on 3/13/2014 13 comments
Yes! Het is weer zover, de winkel waarvan ik ongetwijfeld het meest kleding in mijn kast heb hangen, heeft weer een nieuwe collectie. En I love it! Ik heb mijn favorieten samen gesteld uit alle items van het nieuwe seizoen! Vooral madeliefjes print ben ik nu dol op, oversized shirts en hoedjes. 




Prijsinformatie ; 
♡ Body mist - €3,95
♡ Trui met bloemen - €14,95
♡ Grijze skater skirt - €14,95
♡ MEOOW - shirt - €14,95
♡ Floppy hat - €24,95
♡ Beige tasje - €19,95 
♡ Zonnebril - €6,95
♡ Zwart hoedje - €9,95
♡ Jacquard cropped sweater - €14,95
♡ Daisy skirt - €14,95

Welk item is jouw favoriet? 
Liefs, Merel

Categories: , ,

13 comments:

  1. Wat een super leuke wishlist, ik vind dat meeow t-shirtje erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh dat meoow shirt moet ik gewoon hebben, de daisy skirt is ook zoo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love the hat <3 Great post :-)
    www.fairytalesandlittlewhitelies.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke wishlist! H&M heeft echt leuke dingen weer!

    x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke items, ik zou zo naar de winkel rennen haha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke cadeautjes voor je verjaardag. Kusje Marjo je zusje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Vind je de body mist leuk? Dan geef ik die ;) kusje Marjolein

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke items heb je geselecteerd! Bij de H&M slaag ik ook altijd goed! XO

    €20,- FRINGED GIVEAWAY!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. De zonnebril en het witte shirt met meoow

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke wishlist die skater top kan ook zo mijn kledingkast in en die trui met bloemen!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke wishlist is dit zeg! Er staan echt een aantal leuke items tussen.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. oo wauw, heel erg leuk. veel dingen die ik ook zou kopen.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!