zondag 23 maart 2014

Posted by jinson on 3/23/2014 2 comments
21 maart is niet alleen de eerste dag van de lente en mijn verjaardag maar ook de dag waarop de giveaway in samenwerking met BohemianRose ten einde liep. Ik heb een winnaar getrokken met een random name picker, en die winnaar is ; Nienke! Er is een mailtje verstuurd, mocht die binnen 3 dagen niet beantwoord zijn, kies ik iemand anders. 


Niet getreurd als je niet gewonnen hebt, ik wil begin april een groot pakket samenstellen om weg te geven. Wat zie jij graag in een give-away pakket verschijnen?



Categories: , ,

2 comments:

  1. Wat leuk gefeliciteerd Nienke!
    In een pakketje vind ik het altijd wel leuk als er iets van sieraden in zit. Iets kleurrijks, vooral nu het lente is hihi.
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!