woensdag 19 maart 2014

Posted by jinson on 3/19/2014 6 comments
Het lekkere weer komt er weer aan, en dat betekent natuurlijk ZOMER! En als ik aan zomer denk, denk ik niet alleen aan de heerlijke zon en het strand, maar ook aan feesten. Festivals om precies te zijn. Wat is er nou lekkerder dan los gaan met de zon op je gezicht? Vandaag maakte ik 2 verschillende festival looks , voor 2 totaal verschillende festivals, maar met items uit 1 webshop. Dat dit kan komt door het vernieuwende concept van de webshop Noa&Ivy . Er wordt kleding verkocht in de stijlen van 2 meisjes, Noa én Ivy. Zo worden er tegen mooie prijsjes voor ieder wat wils verkocht. 

'Meet Noa & Ivy, Noa is vrouwelijk en lief. Haar kledingstijl bestaat uit fleurige jurkjes en lieve blousjes. Ivy is stoer, en nonchalant en dat zie je ook terug in haar kledingstijl. In haar garderobe komen vooral veel stoere jasjes en sweatshirts voor.'

Dit omschrijft de kledingstijlen van de 2 meiden wel het meeste, en daarom heb ik ook twee verschillende festivals uitgekozen. Voor de wat meer girly meisjes maakte ik een Noa look voor hét boho festival van het jaar in Californië. Op Coachella festival spot je prachtige boho / hippie looks en tal van celebrities. Voor de stoerdere chicks onder ons , bedacht ik een look voor PinkPop, totaal in de stijl van Ivy. PinkPop heeft altijd een wat 'stoerdere' line-up met dit jaar onder andere The Rolling Stones en Artic Monkeys. 
Voor de Noa-look koos ik de volgende 3 items uit de webshop ; een bordeaux rode maxi dress, een roze Hakuna Matata cropped top (betekenis ; geen zorgen) en een blauwe crossbody bag. De andere items zijn van ; Abercrombie & Fitch (slippers), Levi's (shorts) en vintage (tas) . 

Voor de Ivy look koos ik de volgende items uit de webshop ; het Hakuna Matata shirt in het grijs, de stoerdere versie dus! Een grijs super hero shirt (festival-favoriet) en een tijger armband met een leren bandje. De andere items zijn van Converse (gympen) en  Abercrombie & Fitch (shorts).

Nu wil ik voor de leuk eens een battle doen, wat is jouw favoriete look? Noa óf Ivy?
Let me know in the comments.



6 comments:

  1. Ben je al op Coachella geweest?! Dit is trouwens mijn blog: http://www.fashionlifestyleblog.nl, heb je die al gezien? X Sophie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou voor Noa kiezen, die jurk is echt mooi! Maar ik betwijfel of ik die zelf echt zou gaan dragen haha :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik zou voor Ivy gaan. Ik vind dat net wat leuker door die korte broek ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! ik zou voor Ivy gaan denk ik, hoewel Noa ook leuk is! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Awh, wat een superleuke outfits!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke outfits! Ik vind de Ivy look persoonlijk het mooiste.

    x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!