woensdag 5 februari 2014

Posted by jinson on 2/05/2014 24 comments

Als echte polder-girl die ik ben, is het soms lastig om schoon op je bestemming aan te komen. Of je kan natuurlijk een paar rubberboots aandoen. Nu hoor ik je denken , rubberboots?! Jazeker, rubber boots. Die kunnen ook fashionable zijn! Deze webshop verkoopt ontzettend toffe en leuke regenlaarzen . Leuk feitje ; ze hebben ook nog een webshop met prachtige suède cowboysboots, voor de stadse dames onder ons . 

Van de eigenaresse Carlijn, ontving ik dit prachtige paar korte regenlaarsjes met strikjes, liefde op het eerste gezicht! Ik unbox mijn pakje in foto's met jullie en daarnaast laat ik jullie mijn wishlist zien van deze website!





Toen ik thuis kwam, was ik meteen enthousiast, het beloofde pakje dat dinsdag op de post was gegaan, lag al op tafel! Meteen de volgende dag binnen dus, dat is wel fijn, als je eenmaal ergens op zit te wachten wil je het natuurlijk ook wel snel!



Nadat ik de roze verpakking open had gemaakt, zaten niet alleen de laarsjes, maar ook een bedank kaartje, en een regenponcho (voor de ultieme festival-diehards die zich niet laten afschrikken door een spatje regen!) in de verpakking.



De laarsjes zelf waren precies zo als ik ze in gedachten had, ik vind ze echt super tof, en je zult waarschijnlijk nog wel vaker terug zien komen in outfit posts etc.


Máár de webshop biedt nog meer toffe regenlaarsjes aan, daarom show ik jullie hieronder mijn wishlist (ze hebben zelf regenlaarsjes in de vorm van cowboyboots, hoe tof?!) ;


Al met al ben ik dus heel erg tevreden over fashionbootz  , de pluspuntjes nog even op een rijtje: 

+ Uitgebreid assortiment, met veel keuze 
+ snelle verzending (binnen 1 of 2 dagen binnen)
+ Vriendelijke en snelle communucatie 

Wat vind jij van de laarsjes die ik ontvangen heb? En ben je van plan iets te gaan bestellen bij fashionbootz.nl ? 

Liefs, Merel 

Categories: , , ,

24 comments:

  1. Leuk, en handig, zitten ze ook lekker? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ze zitten bijzonder goed ja! Ook al zou je dat van het materiaal niet echt verwachten!

      Verwijderen
  2. Wat super leuk, ik had wel een keer gezien dat ze bij Supertrash zo iets hadden maar deze zijn ook gaaf. XO

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ooh , wat een schattige boots ! Ik zou ze zo zelf kunnen dragen :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super leuke laarsjes! Heb zelf ook zoiets, maar dan zonder strik. Altijd handig!

    Xx Jules
    http://www.stylebyjules.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik vind ze heel leuk! Ik wil ook nog regenlaarsjes, zo schattig!
    Liefs, Ypie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oeh, dit vind ik echt zo'n leuke regenlaarsjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel tof! Als ik nog eens iets avontuurlijk ga doen en echte laarzen nodig heb ga ik dit zeker in het achterhoofd houden haha ^^

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Heel leuk! Ik heb dezelfde maar dan met een beige strikje! :)

    En bedankt voor je reactie op mijn blog! Fashion week was erg leuk! Het was voor mij de eerste keer!

    XX Sonja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een toffe laarsjes zeg! En lekker makkelijk schoon te maken ;) Ik ga eens een kijkje op de site kijken, voor eventueel een festival paar :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw deze zijn zó gaaf. Ik wou vorig jaar graag deze regenlaarsjes van Supertrash maar die waren overal uitverkocht. Deze zijn eigenlijk dezelfde, ze zijn nog steeds super mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leeuuk! Heel toevallig heb ik van de week ook regenlaarsjes gekocht en er een post over geschreven, zijn wel iets anders! :) Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super leuke laarsjes! Zulke regenlaarsjes wil ik ook wel!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke laarsjes! Ik weet niet of je al een keer genomineerd bent voor de Liebster Award maar ik heb je genomineerd omdat ik je blog leuk vind! Op mijn blog staat meer informatie erover!
    Liefs, Evelijn
    Liveandlovepeople.weebly.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super schattige laarsjes!

    Liefs, Jet

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat superleuk! Ik zocht al langer naar regenlaarsjes ^^

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!