zaterdag 4 januari 2014

Posted by jinson on 1/04/2014 1 comment
Lieve lezers, 

First of all , een ontzettend gelukkig nieuwjaar allemaal! Bedankt voor alle lieve likes, comments en volg-acties, het doet me ontzettend veel om te zien dat mensen positief reageren op mijn stijl en posts. Nu heb ik ook de winnaar van de give-away getrokken, en dat is ; 

Danielle!




Ik wil gráág je gegevens, mail ze naar theblondetales@hotmail.com . Mocht ik binnen 7 dagen geen reactie hebben ga ik iemand anders er blij mee maken!

Liefs, Merel

ps' Wat zouden jullie graag in een toekomstige giveaway zien ? 

Categories:

1 comments:

  1. Als je echt op higschool wil gaan moet je zeker eens AFS nederland contacteren :)


    www.themindofanexchange.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!