woensdag 25 december 2013

Posted by jinson on 12/25/2013 19 comments
Hey there!

Ik heb de afgelopen maand redelijk veel kleding en spulletjes gekocht, en het leek me leuk om daar een gedeelte van aan jullie te laten zien! Mijn vorige shoplog was namelijk redelijk populair, dus daarom vandaag voor de  2e ronde. Enjoy!







Bij River Island kocht ik deze 2 kettingen, die beide in de sale maar €2,- waren, wat natuurlijk een koopje is!

Deze kocht ik bij Six voor 3 euro



Op mijn werk, Steps, was vorige week een kortings-actie, 40% korting op de sale, die blousje was al heel ver afgeprijsd, van 39,95 naar 10 euro, maar met de 40% kostte hij maar €6,- en daar kon ik hem natuurlijk niet voor laten liggen!



Dit suède zomer tasje komt ook van de Steps, en kostte tijdens de kortingsactie maar €9,- terwijl hij normaal verkocht werd voor €59,95
Bij een klein winkeltje in Alkmaar kocht ik nog deze zwarte peplum jurk voor €20,- , ik zocht nog een simpel jurkje voor het gala, en deze zat perfect. De foto is niet zo duidelijk, maar ik wilde hem alsnog even laten zien!


Over deze aankoop ben ik het meest excited , ik was namelijk al een tijdje op zoek naar een leuke hoed, en deze was echt perfect voor me! Hij was ook nog eens 50% afgeprijsd, en kostte me dus maar €9,-! 

Dit tasje hing bij de kassa van River Island, en ik ben echt gék op canvas tasjes, dus ik vond dat deze voor een euro (hallo koopje!) wel een plekje in mijn kast verdiende.


Ik kocht ook nog een boyfriend jeans bij mijn werk voor €9,- en een ontzettend gave rode skaterskirt bij H&M in de sale voor €5,-  .

Al met al heb ik lekker van de sale genoten, en een paar leuke dingen gescoord voor in mijn kast. Which one is your favorite?

Liefs, Merel
Categories: , ,

19 comments:

  1. Oeehhh leuke sieraden zeg!

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke aankopen! vooral dat geruiten vestje vind ik super leuk (: x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, 2 euro voor kettingen bij de River Island, ik moet echt langs!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke aankoopjes. Ik moet ook maar eens bij River Island binnen kijken. Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke items allemaal en voor een super fijne prijs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind echt al je items super, vooral die blauwige ketting van River Island is echt geweldig :)

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. aaah de sale sieraden van de river island zijn altijd zo cheap en geweldig! Ik ga 4 januari sale shoppen dan is het meestal nog meer afgeprijsd, ook al zijn betere deals dan dit haast niet mogelijk!

    x marije

    ps ik heb je blog gevolgd met gfc, zou je ook een kijke op mijn blog willen nemen en misschien zelfs terug volgen?

    vuittt0n.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Waarom is de River Island niet 's avonds open, ik MOET naar die sale!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Echt super leuke aankopen! Vooral die tas van de River!

    Zou je een kijkje op mijn blog willen nemen?
    http://runfromthedesire.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke blouse! En wow, twee euro voor die kettingen. Echt chill!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw, dat zijn nog eens koopjes, ik vind je kettingen heel mooi!
    Liefs

    www.blamethefireworks.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke style!! En dan vooral de sieraden vind ik echt heel vet!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een superleuke aankoopjes :)
    Vooral die kettingen en dat bloesje vind ik super!

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey superleuk blog heb je! Zou je ook een kijkje op mijn blog willen nemen? http://lifeofdiya.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Oeh jij hebt leuke items in de sale gescoord!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Leuke items heb je gescoord! Vooral de hoed en het peplum jurkje vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!