dinsdag 3 december 2013

Posted by jinson on 12/03/2013 13 comments
Hey there!

Het leek me leuk om iets nieuws aan mijn blog toe te voegen, namelijk ; een maandelijkse recap van mijn maand. Ik vind het zelf ook altijd erg leuk om dit te lezen op andere blogs, en vond het leuk om dit eens te proberen. Ik hoor graag of dit een goed idee is, of jullie zo iets hebben van , ' joh Merel, sla dit volgende keer maar over ' . Enough talking, let's start!







Highlights of this month 

Echt heel veel speciale dingen heb ik niet gedaan deze maand, maar wel een aantal open dagen bezocht , voor hoge scholen / universiteiten , en ik heb een paar leuke feestjes gehad!

Begin deze maand had ik een Halloween feestje bij twee vriendinnen van mij, en ik had als last-minute kostuum een American football shirt aangedaan, en twee strepen op m'n wangen getekend. Het was eigenlijk een van de weinige Halloween feestjes waar ik ooit geweest ben, maar het was echt supertof!


Het weekend erna ben ik met Kristina naar de open dag van het Amsterdam Fashion Institute en de Artemis styling academy geweest in (die zie je niet aankomen) Amsterdam . De eerste opleiding was echt ontzettend gaaf en helemaal wat voor mij, de tweede was niet echt wat voor me, maar wel heel gaaf om gezien te hebben . 


In diezelfde week hadden ik en mijn dans team een auditie voor het RTL programma Everybody dance now, en daar moest een kostuum voor geshopt worden. Mijn favoriet? Dit roze kanten jurkje. 


Aan het eind van de maand ben ik ook nog een dagje naar de universiteit van Utrecht geweest, en heb daar gekeken hoe university college was. Het was echt ontzettend tof, en het is zeker iets voor mij! Dat wordt nog lastig kiezen .. 

My instagram month


1. Begin deze maand ging ik naar de action, en kocht ik onder andere dit geweldige theelicht houdertje - 2. Een selfie van de halloween party - 3. Door het posten van deze foto van modemusthaves maakte ik kans op een weekend Parijs, de winnaar is nog niet bekend, spannend! - 4. Even een prachtige selfie met de allerliefste kitten van de hele wereld, Monster. 


1. Dressed for the city , op naar open dag Amsterdam Fashion Institute - 2. Verveling tijdens de les kan leiden tot bijzondere aantekeningen - 3. Te lieve foto van Monster. 

Dat was het dan weer voor vandaag, ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen en jullie tips of opmerkingen hoor ik (altijd) graag!

Liefs, Merel


Categories:

13 comments:

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!