maandag 9 december 2013

Posted by jinson on 12/09/2013 41 comments
Hey there allemaal,

Ik ben over de 80 volgers heen gegaan op bloglovin' en daar ben ik zo ontzettend blij mee! Ik weet dat een groot deel van mijn lezers zelf blogs hebben, en daarom wilde jullie ik deze mogelijkheid geven! Promoot vooral je eigen blog, maar bekijk ook eens die van een ander! 

BLOGCEPTION



Nouja , genoeg gepraat, ga maar lekker reageren!

Liefs, Merel.


Nog belangrijk ; Ik ga binnenkort een ask me anything filmpje maken, heb je nog een leuke / brandende vraag of wil je gewoon graag iets over me weten? Let me know!

41 comments:

  1. Leuk, ik schrijf graag over beauty, mode, lifestyle etc. Ik ben een echte dierenliefhebber en hou jullie via mijn blog op de hoogte van mijn leven, de producten die ik gebruik e.d. :)

    Volg me op http://manonmiaow.wordpress.com


    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hey ik ben Christel en ik schrijf en maak video's over Fashion, Beauty en Lifestyle! http://www.justbychristel.blogspot.nl/ ook kun je via mijn blog me volgen op bloglovin!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik ben Liselotte en schrijf eigenlijk over alles. Slaapkamer inspi, eten, mijn vreemde hersenspinsels en ook deed ik pas een poging mijn horizon verbreden met een Online Dating-app. Dat pakte vrij slecht uit, haha.

    www.liselotte-elisabeth.blogspot.nl

    Gefeliciteerd met je volgers, trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Beauty, fashion, muziek, lifestyle en nog veel meer. Ik schrijf (en maak soms een video) over dingen die me bezig houden, die ik leuk vind of gewoon graag met jullie wil delen.
    Xx Jamie

    http://pretty-black-sunset.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. http://www.izora.nl | Beauty - Make-up - Lifestyle!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fashion -- muziek -- films -- lifestyle en nog veel meer
    http://itis-justme.blogspot.nl/
    xx Myrthe

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hi! Ik ben Kato en ik vind het enorm leuk om te bloggen over beauty, fashion en lifestyle! Toch vind ik het leukste altijd om jullie comments te lezen dus laat gerust iets achter op www.101beautykisses.weebly.com! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hey! Ik ben net begonnen met mijn blog en het is voornamelijk lifestyle, met alles waar ik blij van word! Beauty en fashion komen niet echt voor bij, ik zou het eerder over een leuke man hebben!

    http://mywritersdesk.wordpress.com/

    Liefs xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Mijn blog gaat over fashion, beauty en lifestyle met een persoonlijk twist!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  10. kimhofstee.blogspot.nl Een blog over mezelf, fashion lifestyle make up ect! Read it! <3 Loves

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh leuk! Ik heb ook pas een spam-je-blog gedaan op mijn blog, vind het altijd leuk om nieuwe blogs te ontdekken :)

    Mijn blog The Style Submarine is mijn eigenwijze reis naar de wereld van bloggen, mode en een heleboel meer! Fotografie is mijn passie nummer één, dus ook daar zie je regelmatig artikelen over verschijnen als je mijn blog volgt :)

    http://thestylesubmarine.wordpress.com/

    X Rosanne

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Haha, altijd fijn dit soort spam-je-blog-blog-posts! Mijn blog is http://cinematografille.wordpress.com >> ben hem net een weekje geleden gestart, maar vind het nu al superleuk om te doen. Hij gaat over film en alles wat hier mee te maken heeft. Voor mij is het puur een manier om te kunnen schrijven over wat ik leuk vind en om hierin ervaring op te kunnen doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hihi , dankje dat we onze blog mogen promoten !!
    Mijn blog http://just-litllethings.blogspot.be/
    Momenteel kan ik wel niet schrijven vanwege school enzo,...
    Maar vanaf zaterdag worden er weer elke dag leuke artikeltjes geplaatst !
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey ik ben Tara, 12 jaar (bijna 13 whoehoe) en mijn blog is: mevrouwtara.nl.. Verder gaat mijn blog over: fashion, beauty, lifestyle en meer :) Om de dag een artikel online! xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Aah lief! Ik ben Roos, de beheerder van Photographybyroos. Ik houd, zoals je aan de naam wel kunt zien, ontzettend van fotograferen. Niet alleen fotografie gerelateerde artikelen heb ik op mn site staan, maar ook veel beauty en lifestyle. Liefs! --> photographybyroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben Annebelle en ik post om de dag op www.liefsannebelle.wordpress.com over alles dat ik leuk vind: mode, eten, beauty, lifestyle & reizen. Momenteel staat er ook een spam-je-blog artikel online!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi ik ben Anne en ik schrijf onder mijn eigen naam een fashion & travel blog! Neem een kijkje als je wil :) www.annestikvoort.com

    BeantwoordenVerwijderen
  18. hi, ik ben lotte en dit is mijn blog. Ik zou het leuk vinden als je een kijkja nam ! :)

    http://a-life-like-a-fairytale.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Leukleuk!

    Ik heb elke dag een fashion, beauty of lifestyle post online op Chica de Ahora

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Jaaaaaaaaaaaaaa heerlijk van die spamblogpost! Ik zou het zo leuk vinden als ik wat meer volgers zou krijgen en ik vind het ontzettend leuk om op deze manier ook weer nieuwe blogs te volgen. Mijn blog is www.interieurvoorbijdethee.blogspot.com! Op dit blog laat ik mijn studentenkamer zien en kom ik met leuke interieur ideeën. Het gaat dus over interieur, draait om gezelligheid en ik probeer alles op een leuke en eigen manier te brengen!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuk!

    www.addictedtofashion.nl en natuurlijk http://www.bloglovin.com/blog/11087017

    XoXo Chris

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Jaaa! :) Zo leuk altijd dit!
    http://icanne.wordpress.com/
    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik blog bijna dagelijks op Mcdid.nl over mijn persoonlijke leven. Ik ben een jonge thuisblijfmoeder (26 jaar) van twee kleine dochtertjes, maar ben absoluut geen mamablog. Ook ben ik creatief en heb ik vaak een DIY blogje online staan.

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Hee, Mijn blog gaat over beauty en lifestyle. Er staan allerlei leuke tips voor de winter en er komt binnekort een artikel online met een diy lip scrub. Wat leuk dat jij dit artikel doet!
    www.livelifewithbeauty.blogspot.nl
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Mijn naam is Esther, ik ben afgelopen maand 21 geworden en woon in San Francisco als Au Pair. Mijn blog is een combinatie van vooral Beauty en Lifestyle. Ik schrijf over dingen die ik hier meemaak, reisjes en over mijn jaar in Australie in 2011. Ook neem ik je mee in de beslissing over wat ik hierna ga doen. Ik zou het leuk vinden als je een kijkje op mijn blog neemt.

    http://earthlyesther.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Leuk! :)
    Mijn persoonlijke mode blog: www.makepeoplestare.blogspot.nl
    Veel outfits, shoplogs, fotoshoot foto's en andere leuke dingen die met mode of mijn leven te maken hebben :D

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Tof dat we even mogen spammen! Mijn naam is Manon en ik blog over alles wat mijn interesseert, inspireert en wat ik zelf creëer! Mijn blog is www.freshcons.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  28. wat leuk! ik ben de trotse eigenaresse van mijn fashionblog! www.catwalkjunks.blogspot.com hope to see you there!

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Inderdaad heel leuk dat we mogen spammen, hihi! Mijn naam is Iris en ik blog over beauty, fashion, lifestyle en voeding! http://thebeautymash.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Yeah spammen! Ik ben Natasja en ik ben de trotse eigenaresse van beautyflamenatasja.nl een site over beauty, lifestyle en personal. Ik schrijf met een eigen touch en een tikkeltje humor. Check it out now! Ik zou het ook leuk vinden als je een reactie achterlaat!

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Ik zie allemaal leuke meiden voorbij komen. Toch maar eens kijken wie ik kan gaan volgen. Kort over mezelf; ik ben Whitney en mijn blog is over mijn dagelijks leven. Zo ben ik onlangs moeder geworden en heb ik regelmatig over mijn zwangerschap wat blogs gepost. Probeer het wel leuk te houden want ik heb ook interesse in fashion, beauty en nog veel meer. Volg mijn blog via Bloglovin ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Ik ben Sam en blog op www.Beautyinsiderx.blogspot.nl . Hier deel ik onder andere mijn inspiratie en mijn interesses in beauty, fashion en meer. Ik geniet van elk artikel dat ik schrijf, ik hoop dat jullie dat ook zo meemaken. Liefs xx

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Hi! Ik ben Suzanne en mijn blog heet SuzanneEnzo. Hier blog ik over van alles en nog wat, vandaar ook de naam. Persoonlijk, make-up, fashion, beauty enzovoorts. Neem vooral een kijkje en volg me misschien op Bloglovin' . Zou ik leuk vinden.
    Liefs.
    Suzanneenzo.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Lief van jou! Ik ben Vanessa, 24 jaar en woon in België. Mijn blog gaat over beauty, lifestyle en fashion. Momenteel loopt er een leuke winactie waarmee je € 50 shoptegoed kunt winnen. Kom dus zeker een kijkje nemen!

    http://www.vanessablogt.be

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Gefeliciteerd met je 80 volgers :) Leuk dat je dit doet!

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Leuk idee! Snel even wat blogs bekijken!

    BeantwoordenVerwijderen
  37. Hey gefeliciteerd met je 80 volgers!

    Mijn blog heet MyBeautifulLife
    Het is een lifestyle blog gemaakt door een ''one of the girls'' jongen :P

    http://www.mybeautifullife.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Yay! Ik ben pas begonnen met bloggen en ik vind het super leuk! Ik blog over fashion, beauty en lifestyle ! Kom gerust eens kijken ! XoXo Nele
    http://heartensole.blogspot.be/

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Hi Merel Fijn dat we even mogen spammen :)

    Check ook eens: HEARTPICKED via http://www.heartpicked.com
    Een persoonlijk lifestyleblog door Noor (25) en Petra (30) - vanuit thuisbasis Amsterdam. About everything we heart! Fashion, food, fitness, gadgets, city trips, design, interieur, styling, Amsterdam en meer. Een kijk op moois vanuit ons eigen perspectief - en dat verschilt!

    x
    Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  40. hey allemaal!
    Leuk zo'n berichtje om te spammen! Ik blog op http://liveandlovepeople.weebly.com/ over mijn stijl, beauty, fashion en lifestyle! Ik hou ervan om dingtjes zelf te maken en het zo te doen dat het lijkt alsof het uit een winkel komt! Nieuwsgierig? Neem een kijkje op mijn site! P.S. Dingen zelf maken is super budget en in!
    -xxx- Evelijn

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Super leuk idee!
    Ik blog zelf over beauty, lifestyle, eigenlijk alles wat met een meisje te maken heeft.
    Ik zal het leuk vinden als je een kijkje neemt op mijn blog: www.beautylifeandagirl.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!