vrijdag 6 december 2013

Posted by jinson on 12/06/2013 21 comments
Hey lieve lezers! 

Omdat mijn vorige OOTD (outfit of the day = outfit van vandaag) een van mijn meest gelezen artikelen is, leek het me leuk om nog eens een outfit te laten zien! Ik heb dit vandaag naar school gedragen met een lang zwart vestje eroverheen. Kijk je mee? 




Full body shots


Details




Shorts - FBsister (o.a. verkrijgbaar bij New Yorker)
Shirtje - H&M by Nirvana 2011   
Ring - Action  
Lang vest - LIV (o.a. verkrijgbaar bij V&D)
Laarsjes - Boetiekje in Alkmaar


Wat vind jij van deze look? En luister je zelf ook Nirvana? 

Liefs, Merel

Categories:

21 comments:

  1. Mooie outfit ! Ik heb ook een truitje van nirvana, love them.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke outfit!
    xx Myrthe www.itis-justme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankjewel! Ik ga even een kijkje op je blog nemen!

      Liefs

      Verwijderen
  3. Vette outfit, die ring van de Action heb ik trouwens ook.
    x

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja hij is leuk he , die ring! En hij was maar een euro ofzo, voor dat geld kan ik hem natuurlijk niet laten liggen!

      Verwijderen
  4. Reacties
    1. Dankjewel! Hij was maar 5 euro bij de New Yorker haha, was echt een mazzeltje!

      Verwijderen
  5. Is deze outfit niet heel koud? Haha, ik vraag me dat altijd af wanneer ik meisjes een panty zie dragen in de winter. Vind de outfit verder wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee het valt reuze mee! Die panty houdt eigenlijk de meeste kou buiten, en omdat ik overdag gewoon op school zit heb ik er helemaal geen last van! En dankjewel! Liefs x

      Verwijderen
  6. Je short is superleuk!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Awh dankjewel! Ik ga even een kijkje nemen op je blog hoor!

      Liefs

      Verwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!