zaterdag 7 december 2013

Posted by jinson on 12/07/2013 15 comments
Hey lieve lezers! 

Voor deze OOTD heb ik het iets anders aangepakt, ik heb mijn zusje, Marjolein, in mijn kleding gehesen, en toen foto's gemaakt , omdat ik het zelf ook erg gaaf vind om foto's te maken, en het zou zonde zijn als ik dat bij OOTD's nooit zelf kon doen. 








Rokje - Tally Weijl 
Shirtje - NewYorker, 
 Jasje/vestje - Vero Moda , 
 Ketting - River Island. 
 Strikjes panty - Wibra, 
 laarsjes - Schoenenreus. 

Wat is jouw favoriete item van deze outfit?

Liefs, Merel
Categories: ,

15 comments:

  1. Ik vind het een superleuke outfit (:
    De ketting vind ik echt mooi

    Liefs, Liese

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk rokje! Je hebt 'm ook goed gecombineerd :)

    Liefs.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke outfit! En mooi ook die ketting :)
    Liefs!
    http://icanne.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zie je d'r leuk uit! Mooi kettinkje draag je erbij :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. leuke outfit meis
    een heel fijn weekend

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke outfit! Ik vind het rokje heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke outfit zeg, het staat je zusje goed :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!