zondag 8 december 2013

Posted by jinson on 12/08/2013 11 comments
Heyhoi lieve lezers,

Vandaag heb ik weer 2 paar leuke oorbellen aan mijn collectie kunnen toevoegen, ik kocht deze 2 bij mijn werk, Steps, en ze kostten €10,95 per stuk! 




Het eerste paar dat ik kocht, ik vind ze heel mooi en chique, en ze maken een simpele outfit af, zonder een over-de-top effect te creĆ«ren. 

 Detail foto's



 Het tweede paar dat ik kocht, waren ovalen met allemaal diamantjes erop, het zijn echte eye-catchers , maar ik vond ze zo gaaf, dat ik ze ook wel wilde. 


Waar zou jij ze mee combineren? En welk paar is jouw favoriet?

Liefs, Merel

Categories: ,

11 comments:

  1. Wauw! Wat een super feestelijke oorbellen, erg mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel mooi! Vooral de eerste vind ik erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ze zijn echt supermooi, heel leuk ook voor de feestdagen. Het eerste paar is favoriet. :) Liefs, Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie oorbellen! Zeker voor de Kerstdagen!
    Bedankt voor je reactie trouwens, ik volg je nu ook :) Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooie oorbellen zeg! Heel mooi.
    Liefs Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wauw, die zijn moooi! Leuk met de feestdagen straks!
    Liefs, Ypie

    www.oh-saycanyousee.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die oorbellen zijn echt gaaf! Leuk blog heb je ook! Ik volg je via bloglovin! :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Echt prachtige oorbellen. Ik zocht eigenlijk nog oorbellen in die stijl! (:

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!