zaterdag 7 december 2013

Posted by jinson on 12/07/2013 9 comments
 Hey lieve lezers!

Omdat ik vandaag de 70 volgers op bloglovin' en 125 op twitter heb bereikt, wilde ik graag iets terugdoen, en ik heb dus een paar kleine goodies geshopt, die ik ga weggeven . Onderaan het artikel zie je wat je kunt doen om kans te maken .





De prijzen
Dit Hello Kitty hangertje vond ik écht te lief, dus dat is het eerste wat je kunt winnen

Armbandje van de Six

Ketting met drie kruisjes van Choclat


Wat moet je doen om kans te maken?
- Volg The Blonde Tales op bloglovin'
- Laat een reactie achter, met je e-mail adres erin!

Wat kun je doen om meer kans te maken? 
- Volg The Blonde Tales op twitter (@theblondetales) +1
- Volg The Blonde Tales op Instagram (@theblondetales) +1
- Tweet : Ik doe mee aan een winactie op @theblondetales blog, check it out @ www.blonde-tales.blogspot.nl +1


Liefs , Merel


NB : De winactie loopt tot 31 december 12:00 uur . 



Categories:

9 comments:

  1. Leuk, ik doe mee! Ik heb alles gedaan om kans te maken.
    Mijn email is myrthehegger@hotmail.com
    xx Myrthe www.itis-justme.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Keileuk! Ik doe ook mee alleen heb geen insta en blogloving, srry..
    E-mail : kim_1998@live.nl

    Xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Getweet en gevolgd mn twit is nessahsblog. En je gevolgd p bloglovin . Vanesrawrr@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ahhh, die hello Kitty is echt schattig ♥ Gefeliciteerd met je bloglovin en twitter volgers, echt veel!
    Ik wil graag mee doen aan je winactie! Ik volg je op bloglovin en twitter en heb ook die zin getweet! Mijn e-mail adres is: danie1@hotmail.nl

    liefs, Danielle

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke winactie!! Als je het leuk vind kun je deze uploaden in de linkparty die ik vandaag organiseer! Dit houdt in dat je reclame mag maken voor de 3 leukste artikelen (zoals deze winactie) die je afgelopen week geschreven hebt, inclusief een foto én een link naar jouw blog! Ik zou het gezellig vinden als je mee zou doen!

    Fijne zondag, liefs Rosie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat leuk! ik doe graag mee, ik volg je nu via Bloglovin! Mail; mariska.wubbels@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Gefeliciteerd! Je gaat hard, haha :)
    Liefs!
    http://icanne.wordpress.com/

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik doe mee
    wat ik gedaan heb
    twitter en instagram; zowiezo_
    facebook en bloglovin; zoelouwerse
    zoe2308@live.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor alle lieve reacties, they make my day!